В ОП відмову продавати частину бензину вважають монопольною змовою

Заступниця очільника ОП Юлія Свириденко назвала запровадження держрегулювання на ринку пального вимушеним кроком.

Натомість рішення частини АЗС перестати продавати брендове паливо в ОП – черговим підтвердженням монопольної змови.

Про це Свириденко сказала в коментарі Укрінформу.

“Зняття з продажу брендового пального – чергова демонстрація монопольної змови. Жодна з мереж не везе спеціально окреме пальне для його використання як брендового. Про це свідчать дані щодо імпорту нафтопродуктів. Пальне стає брендовим, коли прямо на нафтобазі менеджмент мережі АЗС додає в пальне спеціальну присадку, ціна якої майже не впливає на ціну брендового пального. Проте додаткова ціна, яку платять покупці, – майже 50 дол. на тонні”, – сказала Свириденко.

За її словами, і базове пальне, і присадки є у достатній кількості, тому підстав для обмеження продажу брендового пального в Україні немає.

“Єдина мета – тиск на уряд”, – стверджує заступниця керівника ОП.

Раніше ми інформували: