Заступниця очільника ОП Юлія Свириденко назвала запровадження держрегулювання на ринку пального вимушеним кроком.
Натомість рішення частини АЗС перестати продавати брендове паливо в ОП – черговим підтвердженням монопольної змови.
Про це Свириденко сказала в коментарі Укрінформу.
“Зняття з продажу брендового пального – чергова демонстрація монопольної змови. Жодна з мереж не везе спеціально окреме пальне для його використання як брендового. Про це свідчать дані щодо імпорту нафтопродуктів. Пальне стає брендовим, коли прямо на нафтобазі менеджмент мережі АЗС додає в пальне спеціальну присадку, ціна якої майже не впливає на ціну брендового пального. Проте додаткова ціна, яку платять покупці, – майже 50 дол. на тонні”, – сказала Свириденко.
За її словами, і базове пальне, і присадки є у достатній кількості, тому підстав для обмеження продажу брендового пального в Україні немає.
“Єдина мета – тиск на уряд”, – стверджує заступниця керівника ОП.